onsdag 11 oktober 2023

Fall Time, Cozy Time Book Tag

En rolig tag för hösten, som jag hittade hos C.R.M. Nilsson.
(som i sin tur har hittat den där manbrukar hitta roliga taggar, hos Vargnatts bokhylla).

Crunching leaves: choose a book that has red/orange/yellow on the cover
Jo, det har jag ganska många så det var lite svårt att välja. Ända tills jag kom till Ensam på Mars av Andy Weir. En fullpoängare!

Cozy sweater: what book gives you the warm fuzzies?
Jag har nog ingen specifik bok, eftersom jag ju inte läser om böcker. Däremot så är Louise Penny en författare som alltid lyckas få mig att känna mig trygg.

Fall storm: choose your favorite book or genre that you like to read on a rainy day
En regnig dag alltså ... ja, det skulle vara en riktigt bra skräckbok.

Cool crisp air: what’s the coolest character you’d want to trade places with?
Nu är det ju så att jag oftast läser hemska historier, med mord och annat elände. Så nej, jag vill inte byta med någon.

Hot apple cider: what under hyped book do you want to see become the next biggest, hottest thing?
Jag vet inte om den här boken är underskattad, men det är på tok för få som läser Större än störst av Andreas Roman.

Pumpkin spice: what’s your favorite fall time comfort foods?
Jag är nog egentligen inte medveten om att jag har någon comfort food.

2 kommentarer:

  1. Ännu en enkät att kopiera;-) Jag skulle i alla fall kunna svara Större än störst

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har nog slut på bra enkäter nu, i stort sett. Behöver fylla på 🙂

      Radera