fredag 20 oktober 2023

Nytt i hyllan

Jag var lite orolig för att det skulle komma bokpaket när vi var borta på semester. Numer får vi inte posten i dörrens brevinkast, utan i en brevlåda i trapphuset. Och den blir ju full. När vi kom hem igen så blev jag både glad och lite ledsen, för där fanns inte en enda bok. Det dröjde ända till tisdagen efter innan det kom något. Vilket ju egentligen var tur.
Den som fruktar snön av H.S. Palladino måste jag ha missat bland boksläppen, jag kände inte ens igen den. En psykologisk spänningsroman kallas den i alla fall och det är ju en favorit. Den har faktiskt också ganska bra betyg på Goodreads, så det ska bli spännande att läsa den. Tack till Modernista!

2 kommentarer:

  1. Jag läste ut den i veckan. Ska bli intressant att se vad du tycker...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag får vänta tills den kommer som e-bok på Storytel. Det är omöjligt att läsa en pappersbok på bussen under den mörka årstiden.

      Radera