måndag 13 januari 2014

Med anledning av mitt 1000:e inlägg...

... som publicerades 13:e december 2013, för exakt en månad sedan alltså, och att jag behöver rensa lite i bokhyllorna så tänkte jag köra en utlottning.

Jag har fyra (alla delarna i Arvet från Shannara) böcker av Terry Brooks:
Shannaras ättlingar
Shannaras druid
Shannaras alvdrottning
Shannaras talismaner

De här fyra har tydligt talat om att de vill flytta och bo hos någon som har vett att uppskatta dem.

För att få en lott så vill jag att du
1. Tipsar om utlottningen på din blogg, Facebook eller Twitter och länkar till den
2. Skriver en kommentar här

Anmälningstiden går ut 25 januari, klockan 23:59.

19 kommentarer:

  1. Jag är gärna med och tävlar och tipsar givetvis på bloggen!
    Kram Cissi
    http://cissigrip.blogg.se/2014/january/monika-har-tavling.html

    SvaraRadera
  2. Grattis till 1000 inlägg!
    (jag är dock inte med och tävlar :-)

    SvaraRadera
  3. Grattis grattis 1000 inlägg (193 ifrån).
    Jag hoppar tävla denna gången då jag inser att jag i så fall måste köpa ytterligare en boksektion.:)
    Mia

    SvaraRadera
  4. Grattis till tusen inlägg - sjukt mycket. Hoppas det kommer 1000 till. Jag har tyvärr redan läst böckerna - och älskat så tävla får jag göra en annan gång.

    SvaraRadera
  5. Och grattis givetvis :)
    Kran Cissi som inte läst böckerna :)

    SvaraRadera
  6. Åh, lite gamla fantasygodingar! Klart jag vill vara med i utlottningen :) Tipsade på bloggen: http://bokfrossa.wordpress.com/2014/01/14/utlottning-hos-monika/

    Grattis till 1000:e inlägget!

    SvaraRadera
  7. Klart jag är med :) Delar vidare till min fb. sida (Carina Gerdin).
    Kram Carina G
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  8. hej
    jag är med
    delar offentligt på facebook
    hoppas på tur
    Titti
    tittifairlane@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Tipsat på FB,Eva Flood
    Perfekt vinst för en läslus som mig.
    evaflood@telia.com

    SvaraRadera
  10. Tipsat på min fb :) Annica Nilsson

    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  11. Jag är absolut med och tävlar!
    Har delat på Facebook, Malin Svensk Björck.
    Dom här böckerna skulle säkert trivas i mina bokhyllor tillsammans med dom övriga ca 1700 st :-)
    Ha en fin vecka!
    Mvh
    Malin Svensk Björck
    gizmobus@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Toppen, jag är med, Twittrade under namnet @red_batty

    Annika
    red_bat@hotmail.se

    SvaraRadera
  13. Jag är gärna med och tävlar. :)
    Länkar på facebook: https://www.facebook.com/emely.tuvang

    emely_tuvang@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Jag är med och har delat på FB https://www.facebook.com/mammamuh/posts/10151911788503543?stream_ref=10

    tavlingat(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  15. Grattis till ditt tusende inlägg :) Ville bara säga det, då jag redan har böckerna och har läst dem många gånger.

    SvaraRadera
  16. Grattis till 1000 inlägg!
    Jag är gärna med! Jag har tipsat om tävlingen på Facebook: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/426341920802640?stream_ref=10

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Grattis till 1000 inlägg :)
    Böckerna verkar jättebra, skulle gärna vilja vinna dem!
    Tipsar på FB: https://www.facebook.com/nanna.eson
    Hälsningar Nanna nannaeATlive.se

    SvaraRadera
  18. Åh boktävling, det gillar jag!
    Jag har tipsat på Fb, https://www.facebook.com/jenny.kisk

    mvh/Jenny

    SvaraRadera
  19. Nu är vinnaren korad och det blev en Annika, mer specifikt den som kallar sig Kalla_Handen. Grattis! Tack alla för att ni var med och för alla grattis :)

    SvaraRadera