fredag 9 augusti 2024

En efterlängtad bok

När jag fyllde jämnt i våras så fick jag ett presentkort från jobbet, ett sådant där superpresentkort som man själv får "växla" in till vald butik. Jag valde Akademibokhandeln. Det kommer att räcka ett tag, men nu har inköpen börjat.
Först ur är Håkan Nessers Ung mans färd mot natt. För att vara en serie i fem delar så innehåller den väldigt många, detta är nämligen nionde delen. Jag har ännu inte läst förra boken, men den ingår i min Finish That Series-utmaning i år så den kommer att bli läst. Frågan är om inte denna kanske slinker med också ...

2 kommentarer:

  1. De där presentkorten är bra! Vi fick också ett sånt på gamla jobbet och jag växlade in mot Akademibokhandeln :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag tvekade ett tag innan jag valde Akademibokhandeln, men till slut så insåg jag att det var det rätta att göra 🙂

      Radera