fredag 17 maj 2024

Önskelista

Snart är det min födelsedag och precis som vanligt så har sambon fått en diger lista att göra inköp från. Han insisterar på att få den rangordnad och det var ett elände att sätta dem i viktighetsordning. Det var tillräckligt svårt att inte plocka ut typ femtio stycken. Jag kommer ju inte att få alla (om han inte har delat listan med min familj), men jag räknar kallt med de första sex i alla fall.

Har du läst någon av dem? Någon som du tycker är placerad på fel plats?

Det här första gänget tror jag att jag kan vara ganska säker på att jag kommer att få.
Kanske kan det bli någon även härifrån. Jag hoppas på den första åtminstone.
Dessa har jag nog inte så stort hopp om ska dyka upp på födelsedagen, man kan ju alltid hoppas.

2 kommentarer:

  1. Den enda jag har läst är En mördare i familjen. Den är annorlunda. Sen har jag några på läslistan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alla dessa är böcker av författare som jag verkligen gillar. Och samlar på 😳

      Radera