fredag 31 december 2021

Läsplanering januari 2022

Nu börjar ett nytt år närma sig och det känns som att jag har planerat mina utmaningar så att de egentligen inte borde vara någon utmaning, i egentlig mening. Det gillar jag. Det kommer fortfarande vara så att jag planerar in fyra böcker varje månad. I alla fall oftast. De här fyra står i kön för januari.

Vinnarna av Fredrik Backman.
Svinhugg av Marianne Cedervall. Boktolva. Hyllvärmare.
Gudarna vaknar av Sylvain Neuvel. Finish That Series. Hyllvärmare.
Kamelklubben av David Baldacci. Hyllvärmare.

4 kommentarer:

  1. Fascinerad över din planering! Ska bli intressant att se vad du tycker om Vinnarna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det här funkar mycket bättre för mig än om jag skulle stå och vela framför hyllorna varenda gång jag skulle välja en ny bok 🙂 Jag ska försöka nollställa alla förväntningar jag har på Vinnarna...

      Radera