fredag 24 november 2017

Ibland ska man ha lite tur också

Jag brukar ju med en dåres envishet påstå att jag inte vinner saker. Ibland har jag fel.

Annette på Just nu - just här hade en utlottning där man kunde vinna Mons Kallentofts senaste bok om Malin Fors, Bödelskyssen. Jag vann. Nu är serien komplett, i alla fall ett tag gissar jag. Gissa vem som ska ta med den här serien i sin Finish That Series Challenge för nästa år... Tack Annette!

Och minsann, dök det inte upp en överraskning också. Den här hösten har varit bra på det viset. Humöret har inte alltid varit på topp, men då dyker det upp en bok och får mig att må bättre. Liz Nugents Tyst väntan blev jag nyfiken på när jag gick igenom intressanta boksläpp för oktober. Den kan nog passa mig. Tack till Modernista!

8 kommentarer:

  1. Jag har i alla fall slutat säga att jag inte vinner något :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har märkt att vinsterna gärna kommer i flock, men jag fortsätter att hävda att jag inte vinner saker. Oftast gör jag ju inte det :)

      Radera
  2. Det är längesedan jag vann någonting, fast numera tävlar jag bara om saker jag verkligen verkligen vill vinna inte tävla för att det är roligt att vinna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har egentligen aldrig förstått varför jag ska tävla om saker som jag inte vill ha. Det är bättre att de hamnar hos någon som verkligen vill ha dem :)

      Radera