lördag 25 november 2017

Läsplanering december 2017

December är på väg. Nu vänder det snart. Jag ligger lite efter när det gäller läsning av hyllvärmare så ett litet ryck försöker jag mig på. De här hoppas jag få läst i december. Jag har till och med lagt till en julbok, vilket väl aldrig har hänt tidigare.

Vedergällning av Thomas Erikson. Hyllvärmare. Finish That Series Challenge.
Julfritt av John Grisham. Hyllvärmare.
Skrivet i eld av Simon Beckett. Hyllvärmare.
Marconi Park av Åke Edwardson. Hyllvärmare. Finish That Series Challenge.

7 kommentarer:

  1. Julfritt har jag läst för flera år sedan tror jag, eller så har jag bara sett filmen, jag minns faktiskt inte ordentligt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Läste också den för en massa år sen. Jag gillade den. Minns dock inte om jag har sett filmen.

      Radera
    2. Jag har bara sett filmen. Flera gånger. Tycker väldigt mycket om den :)

      Radera
  2. Eftersom jag gillar Grisham så lockar Julfritt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag gillar också Grisham. Oftast. Och filmen på den här boken tycker jag om :)

      Radera
  3. Julfritt blir jag lite nyfiken på :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Filmen har jag sett så många gånger att jag nästan kan den utantill och när jag hittade boken i mammas bokhylla så kände jag en helt obetvinglig lust att läsa den :)

      Radera