fredag 21 april 2017

Du milde tid så mycket nytt och spännande!

Förra veckan var rena lyckoruset var gäller bokpaket.

Först dök Nomadplaneten av Emanuel Blume upp. En science fiction, svensk och debut. Det är ju nästan som ett Kinder-ägg :) Den låter väldigt spännande. Tack till författaren!

Dagen efter dök Kolibri av Kati Hiekkapelto upp. Detta är en finsk deckare och första delen om kriminalpolisen Anna Fekete. Finskt läser jag alldeles för lite av så det här blir spännande. Tack till Modernista!

Sist kom en liten överraskning i form av Ung kvinna saknad av Claire Douglas. Den vet jag absolut ingenting om och tyvärr finns den inte på förlagets hemsida. Enligt baksidan så utspelar den sig i alla fall i England och det verkar vara något thrilleraktigt. Tack till Louise Bäckelin Förlag! EDIT: Nu har det kommit information om boken på förlagets hemsida och länken är uppdaterad.

10 kommentarer:

  1. Så fin bokpost! Kolibri är jag nyfiken på då det verkligen inte är ofta man läser finsk deckare =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu är det bra tiden att läsa dem som saknas ;)

      Radera
  2. Ung kvinna saknad gillade jag mycket :)

    SvaraRadera
  3. Det ska bli spännande att läsa vad du tycker om Nomadplaneten. Fick också mejl om den, men tror inte att det är något för mig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tvekade länge, men samtidigt så är ju science fiction en favoritgenre.

      Radera
  4. Alltid roligt när det kommer nya böcker!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det spelar tydligen ingen roll hur många olästa man har, det är ändå lika kul :)

      Radera
  5. Hej! Nu finns det info om Ung kvinna saknad på förlagets hemsida. :-) Hoppas du gillar boken!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, så bra! Tack, jag har ändrat länken till rätt sida så andra kan läsa om den också :)

      Radera