fredag 1 april 2016

Ett sista bus på bokrean

Länge, länge hade jag några e-böcker i min lilla elektroniska varukorg. Jag kunde inte riktigt bestämma mig för om jag verkligen behövde de där böckerna (det låter bra, eller hur?). Men nu snackar vi ju e-böcker. Alldeles oavsett hur många olästa böcker jag har i mina hyllor så tar e-böcker ingen plats alls. Så till slut tryckte jag på "köp". Men nu är det sluthandlat på årets rea. Och det är inget aprilskämt. Faktiskt.

Dessa böcker hamnade på min läsplatta.
Tredje principen av Anna Jakobsson Lund, Mitt hjärta går på av Christoffer Holst, Sanning med modifikation av Sara Lövestam, Önska kostar ingenting av Sara Lövestam och Öppnas i händelse av min död av Liane Moriarty.

När jag skrev det här inlägget så upptäckte jag att jag faktiskt hade glömt att lägga en bok i korgen, så det fick bli en snabb insats. Det bästa med e-böcker är ju att man får dem med en gång.. Denna glömde jag i första beställningen.
Aldous Huxleys Du sköna nya värld är ju ett måste i alla science fiction-/dystopi-nördars hyllor.

6 kommentarer:

  1. nej det kan bli farligt med e-böcker just för att de inte tar någon plats.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det mindre bra är ju att de lägger sig i samma kö som pappersböckerna, även om de inte tar plats.

      Radera
  2. Tummen upp för Mitt hjärta går på och Tredje principen! Hoppas du kommer att gilla dem :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kommer nog att dröja innan de blir lästa, men så småningom kommer jag nog till dem också :)

      Radera
  3. Hoppas du kommer tycka om Tredje principen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag har ju hört så väldigt mycket bra om den. Nu har jag ju den i alla fall :)

      Radera