torsdag 7 januari 2016

Spänningsutmaning 2016 och Månadens bästa bok

I år har jag bestämt mig för att vara med i Spänningsutmaning 2016 och Månadens bästa bok, som Mia anordnar. Ja menar, hur svårt kan det vara att välja en spännande bok bland de jag läser? Jag läser ju alltid spänning. Åtminstone några varje månad. Och månadens bästa... ja, även om det ibland kan vara lite svårt så är det något jag redan gör. So here goes!

Boken jag tänker läsa i januari blir Spindeln i hörnet av Nikki Owen. Det är till och med nästa bok i planeringen.

Ja, det återstår ju bara att se vilken det blir här...


10 kommentarer:

  1. Månadens bok ska jag delta i. Spänningsutmaningen kändes inte som en utmaning med tanke på vad jag brukar läsa:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, ingen av dem är ju en egentlig utmaning, i alla fall inte för oss :)

      Radera
  2. Jättekul Monika. Spindeln i hörnet är annorlunda, men bra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har inte långt kvar i Spindeln i hörnet nu och jag har ärligt talat börjat tröttna lite. Det är ju samma sak hela tiden ;)

      Radera
  3. Roliga utmaningar båda två. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, åtminstone är de inte så jobbiga att klara av för mig :)

      Radera
  4. Jag är oxå med i de två utmaningarna, de funkar bra utan att jag behöver förändra mitt läsande särskilt mycket!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har svårt se att jag någon gång skulle klara en hel månad utan att läsa en spännande bok :)

      Radera
  5. Jag kör utmaningsfritt i år, men det blir kul att följa er andra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har valt ut några utmaningar som inte är så jobbiga :)

      Radera